T-Mobile
ředitel marketingu
Výkonným ředitelem marketingu T-Mobile se stal Petr Dvořák (35). V nové pozici jej schválilo představenstvo společnosti. Dvořák byl vedením divize marketingu pověřen koncem února, kdy byl oznámen odchod jeho předchůdce Jiřího Dvorjančanského na pozici marketingového ředitele T-Mobile Deutschland.
Dvořák působí v T-Mobile od roku 2001; předtím pracoval pro společnosti Nestlé a Lybar. V T-Mobile začínal jako brand manažer značky Twist, poté se stal ředitelem marketingu pro rezidenční segment a naposledy zastával post ředitele oddělení Category & Product Management.
Za největší životní úspěch Dvořák považuje dlouholetou úspěšnou práci pro T-Mobile a to, že přežil maraton. „Obojí vyžaduje vytrvalost, zkušenosti a přípravu, pouhá teorie nestačí,“ říká manažer.
Dvořák vystudoval Univerzitu J. E. Purkyně v Ústí nad Labem a nyní pokračuje ve studiu MBA. Mluví anglicky, německy a rusky, k jeho koníčkům patří vytrvalostní běh a cyklistika. Volný čas nejraději tráví s rodinou, manželkou a dvěma dětmi.