AKTUÁLNĚ Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí.
Koncern PSA Peugeot Citroen začal jako první v Evropě testovat internetový prodej aut. Cílem je zjistit, zda zákazníci budou ochotni koupit vůz, který neuvidí v reálu. Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát doplňkovou službou: Zákazníci si v autosalonu vůz prohlédnou a vyzkoušejí. Poté si doma vyberou vybavení, barvu a motorizaci a na základě autorizačního kódu si vůz objednají. Problém ovšem nastane u dealerů, kteří z prodaného vozidla ve svém autosalonu mají marži a nyní by fungovali jen v roli finančně neohodnoceného poradce.