Rodinný pivovar Bernard zvýšil v prvním pololetí výstav piva v meziročním porovnání o 5,6 procenta na 160.000 hektolitrů. Nejúspěšnějším měsícem pivovaru byl v tomto období červen, kdy produkce piva překonala 40.800 hektolitrů a v porovnání se stejným loňským obdobím vykázala více než třináctiprocentní růst.
K rostoucímu odbytu piva Bernard přispěl marketing, ale i počasí. „Zákazník si rád najde kvalitní pivo, o což se snažíme dlouhodobě,“ uvedl mluvčí pivovaru Zdeněk Mikulášek. Začátkem srpna překonal výstav pivovaru 200 tisíc hektolitrů.
Bernard vaří nepasterizované, nefiltrované a kvasnicové pivo, kromě toho čtyři druhy nealkoholického piva. V sortimentu má i svrchně kvašené pivo. Téměř třetinu produkce pivovaru představuje jedenáctistupňové světlé pivo, jehož odbyt v pololetí stoupl o dalších 6,6 procenta.
Tržby za pivo měl pivovar od ledna do konce června 345,5 milionu korun, ve stejné době minulého roku to bylo 331,3 milionu Kč.
Loni se roční výstav humpoleckého pivovaru zvýšil o 4,4 procenta na rekordních 315.400 hektolitrů piva. Kvůli dlouhodobému navyšování produkce podnik rozšiřuje své výrobní zázemí, což se v tomto roce týká i varny. Nové technologie v její přistavěné části jsou nyní ve zkušebním provozu.
K popularitě pivovaru přispívají jím pořádané akce. Tisíce lidí navštívily červnový festival Bernard Fest v Humpolci. Oslava piva značky Bernard nazvaná Den Bernarda se bude popáté konat v českých a slovenských hospodách čepujících humpolecké pivo 4. října.
Dále čtěte: