Platební brána Pays – výhody
Tato internetová platební brána si získává stále větší oblibu mezi obchodníky. Proč? Zejména oceňují systém poplatků. Neúčtují se paušálně, neposílají se žádné faktury. Účtují se jen nízké poplatky za transakce. Při malém obratu vám pak nehrozí pokuty, jako je tomu u jiných platebních bran. Pays má systém, který zaručuje vyšší úspěšnost plateb, procento dokončených plateb je prokazatelně vyšší než u konkurence. Mohou za to chytré služby, jež vám blíže představíme.
Chytré služby platební brány
Výhodné jsou zejména tři systémy: nedokončené platby, druhý pokus o platbu a připomínač plateb převodem a kartou.
Nedokončené platby
Zde je úspěšnost 64 %. Zákazník na e-shopu nakoupí, naplní košík, má přejít k platbě a nic se neděje. Můžete tak přijít o peníze. Systém Pays umožní vygenerovat a zaslat platební předpis z nedokončené platby. Zákazník, který třeba jen nemohl najít kartu, vypadl mu internet apod., pak často platbu dokončí.
Druhý pokus o platbu
Úspěšnost je 28 %. Zde se nabídne automaticky zákazníkům druhý pokus o provedení platby v případě prvního neúspěšného. Opět se může stát, že zákazník zrovna nemá možnost dokončit platbu. Proto Pays zajistí, že má zákazník po neúspěšné platbě ihned v e-mailu k dispozici odkaz, na který klikne a může platit znovu. Zároveň je přesměrován na stránku, kde je platební odkaz také k dispozici.
Připomínač plateb převodem a kartou
Tento systém je úspěšný na 37 %. Zákazník nedokončil platbu převodem nebo kartou v nastaveném limitu. Možná ho něco vyrušilo nebo jen zapomněl. Velmi efektivní je proto se jemně připomenout, že zákazník měl o něco zájem. Nevtíravý e-mail tak naznačí, že dotyčný měl objednaný třeba dárek k výročí a to by měl u partnerky pěkný malér.
Chytře, jednoduše, flexibilně – platební brána Pays
Tato platební brána nabízí svým klientům veškerý komfort, který se posléze přenese i na jejich zákazníky. Z dalších služeb můžeme jmenovat SMS notifikace, internetovou pokladnu, virtuální platební terminál, režim 3D secure only (velmi oblíbený), generování paragonů a voucherů i přesměrování dotazů. Vy pro váš e-shop uděláte maximum, chcete, aby se servisem byli spokojení i zákazníci. Když už přilákáte zákazníky, je důležité jim poskytnout kvalitní platební metody. Jde o pár kliknutí, která, když nefungují, zákazníka mohou odradit. Proto vše musí fungovat buď na první dobrou, nebo je třeba se pojistit, aby zákazník mohl zaplatit znovu, bez zbytečných průtahů.
Za platební bránou Pays stojí Karel Sasín se svým týmem, který úspěšně realizoval projekty SMS notifikací pro obchodníky a zákazníky – sms.sluzba.cz nebo známý ticketingový portál smsticket.cz a další systémy.
Zdroj: PNM International