Plzeňský Prazdroj
Veronika Hořáková • vedoucí oddělení rozvoje obchodu Plzeňský Prazdroj má novou šéfku oddělení rozvoje obchodu, které má na starost strategii pivovaru směrem ke spotřebitelům v místě prodeje, podporu prodeje produktů a rozvoj pivního trhu. Stala se jí Veronika Hořáková, která dosud v Prazdroji působila v pozici manažerky pro nové kategorie. V nové pozici tak využije své zkušenosti z úspěšného působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla raketovému růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Předtím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky. Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo. Zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever. •