Plzeňský Prazdroj
Jiří Švancara • brand manager Velkopopovického Kozla Novým senior brand managerem Velkopopovického Kozla se stal Jiří Švancara (40). Je zodpovědný za marketing značky na českém i slovenském trhu. Za sebou má zkušenosti z tuzemských pivovarů včetně dřívějšího působení v Plzeňském Prazdroji i vlastní podnikatelskou kariéru. Do Prazdroje se Švancara vrací zhruba po dvanácti letech, kdy pracoval pro marketing značek Radegast a Birell. Poté začal podnikat v oblasti vzdělávání, aby se přes krátkou zastávku v marketingu služeb vrátil do sektoru rychloobrátkového zboží. Nejprve pracoval v Kofole, kde se podílel na repositioningu značky Semtex, a následně nastoupil do Heinekenu, kde měl na starost mezinárodní a tuzemské značky piv a cidery. Švancara vystudoval mezinárodní marketing a management na Universitat de Girona ve Španělsku. Ve volném čase se věnuje vodním sportům, jako jsou wakeboarding a surf.