PRAHA (hž) - Po téměř tříletém působení ve společnosti Český Telecom opustil k 31. lednu pozici ředitele marketingové komunikace Martin Horák (28). „Došel jsem k závěru, že potřebuji osobní změnu a s tím související změnu zaměstnavatele. Jde o to umět se rozhodnout v pravý čas,“ uvedl Horák ke svému odchodu.
Profesní kariéru zahájil v public relations, kdy jako account director agentury Czech P. R. pracoval pro klienty BVV, ČNB, ZAT Příbram a Škoda Praha. Po dvou letech přijal funkci tiskového mluvčího Konsolidační banky Praha (nyní ČKA), kterou zastával v letech 1998–1999. Od 1. dubna 1999 pak nastoupil do oddělení marketingu divize telekomunikačních služeb Českého Telecomu.
Horák absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde jeho specializací byla hospodářská politika, vedlejší pak ekonomická žurnalistika. Ve volném čase sportuje, věnuje se především florbalu a golfu a zajímá se o literaturu faktu.