NEJPRVE MĚL ZDENĚK TŘÍLETÝ VE FLOTILE SVÝCH VOZŮ NA ROZVOZ ZELENINY Z VELKOOBCHODU TŘI AVIE A DVĚ DODÁVKY. POSTUPNĚ NAUČIL ZÁKAZNÍKY, ABY SI ZBOŽÍ VOZILI Z VELKOSKLADU SAMI.
Zelenina jezdí po kraji Citroenem Jumper 1.9
Ani jedna z Avií nebyla nová a občas jsem se víc staral o technický stav těch letitých náklaďáků než o obchod samotný,“ konstatuje zpětně Tříletý. Protože ale obchod se zeleninou šel dobře, rozhodl se škrtnout problémy s auty ze svého soupisu úkolů a pořídil si úplně nový vůz na leasing. „V ybíral jsem podle ceny, velikosti skříně a také podle termínu dodání,“ popisuje rozhodování. Po exkurzi u několika značek se rozhodl pro Jumpera u Citroenu. Výška skříně byla dost velká na to, aby se uvnitř nemusel při nakládání krčit, byl za slušné peníze a dealer měl vůz skladem. První tři roky, po které běžel leasing, jezdil vůz výhradně do značkového servisu. „Neměl jsem ale žádné technické potíže, šlo vždy jen o garanční prohlídku a nějakou drobnost,“ konstatuje Tříletý. Po zaplacení poslední splátky vůz změnil technika - dnes mu stačí šikovný garážista. Ani teď ale není třeba řešit jakékoliv těžké závady. Donekonečna se sice vylamuje aretace pravého křídla zadních vrat, ale na druhou stranu auto v zimě naskakuje bez problému i za nejtvrdších mrazů a značkové pneumatiky na něm vydrží celých 100 tisíc kilometrů!
Citroen Jumper 1.9D
Rok výroby 1997
Motor 1.9D
Stav tachometru 183 000 km
Kupní cena 650 tis. Kč + DPH
SLOVO MAJITELE
Jako správnou volbu dnes vidí nákup nového auta. „Jediná věc mi na tom autě dokázala zkazit náladu, a to hodně a dokonce třikrát krátce za sebou - vždycky když mi to auto v Praze vykradli! Stalo se to prakticky vždy na tomtéž místě a stejným způsobem: vylomili zámek. Policii jsem volal jen poprvé, potom už ne. Nemělo by to smysl. Hodně mě to ale štvalo. Jenomže všechno má své výhody - teď mám jiné klíče od zapalování i od dveří, takže odjet s autem pro toho, kdo by si vypiloval klíč podle ukradeného zámku, je už znemožněno.“