Již čtvrtá Podnikatelská akademie z řady vzdělávacích projektů Profitu se v polovině září uskutečnila v moravské metropoli.
Podnikatelé a majitelé firem z jihomoravského, zlínského a olomouckého kraje projevili o akci velký zájem. Spolu s odborníky z partnerských firem pak hledali odpovědi na otázky z oblasti marketingu, výzkumu trhu, podpory prode-
je, internetového marketingu a alternativních zdrojů financování. Jednotliví přednášející na konkrétních příkladech vždy předložili názorné vysvětlení k dané problematice.
Bedřich Vít ze společnosti U-Invest upozornil na to, jak důležité je budování vztahů se zákazníky v podmínkách malých a středních podniků. Na jeho přednášku navázal Ondřej Vích ze společnosti Vodafone netradiční prezentací o významu značky. Sérii přednášek z oblasti marketingu zakončil David Špinar z firmy H1.cz představením pojmu internetového marketingu a na konkrétních případech demonstroval jeho využití.
O rizicích růstu pro malé a střední podniky hovořil Miloň Polešák z ČSOB. Odpolední blok zahrnoval odborné přednášky o standardních i alternativních formách financování růstu. Jindřich Horák z ČSOB Factoring přiblížil účastníkům výhody factoringu a Jan Lachman z ministerstva průmyslu a obchodu uceleně hovořil o čerpání peněz z evropských fondů. Brněnskou akademii zakončil Jakub Tomaštík z ČSOB představením pěti případových studií jejich čerpání. Pátá konference Podnikatelské akademie se uskuteční 17. října v Plzni.