PRAHA (myd) – Po nástupu Radomíra Lašáka do čela eBanky loni na podzim začala banka pracovat na komplexní změně strategie. Výsledek několikaměsíčního projektu byl představen minulý týden, těsně před deklarovaným “novým” vstupem na trh 19. května. Týdeník EURO již o podstatě množství změn informoval (EURO 3, 17/2003). Banka výrazně obměnila management a také najala množství nových lidí do nejrůznějších pozic, a to zejména obchodních. Inovacemi prošla produktová nabídka, prodejní a motivační systém. Jak tvrdí Radomír Lašák, cílem jeho týmu je stát se do tří let nositelem ocenění Banka roku. Pro management a zejména pro akcionáře však bude důležitější banku otočit do ziskovosti. Rok 2003 by měl podle plánu skončil “černou nulou”, tedy mírným ziskem. Provozní výsledek je však zatím stále červený.