Aktivní podvozek ClearMotion, jehož systém vychází z třicet let staré technologie Bose, se už za rok dostane do osobních aut.
Ne, nepředstavujeme nějaký nový plán Ministerstva dopravy na kompletní renovaci silniční sítě v Česku. Na to zkrátka peníze nejsou. Když si s rozbitými silnicemi neumí poradit správce komunikace, musí si s nimi poradit odpružení aut. Jenže jak si s nimi má poradit, když se dnes i rodinné SUV vyvíjí na Nürburgringu, aby bylo co nejsportovnější? Ačkoli existují adaptivní tlumiče a pneumatické pružiny, stále systém naráží na své technologické hranice. Na sportovním podvozku se i jízda po relativně slušné silnici jeví někdy jako nepříjemná. A na průměrné silnici se záplatami skoro nesnesitelná. Na měkkých tlumičích by pak bylo auto špatně ovladatelné. Výrobci se proto snaží najít kompromis a ten se vždycky přikloní na jednu stranu – u sportovního auta k většímu nepohodlí, u rodinného k horší ovladatelnosti.