Kvůli covidu-19 se Flatio letos na jaře ocitlo v úzkých, na vratkách firma přišla o zhruba 1,5 měsíčního cash flow. Přesto se firmě z krize podařilo vymanit.
„Pokud srovnáme prvních devět měsíců roku 2020 s lednem až zářím 2019, tak
navzdory covidovým omezením jsme v počtu rezervací meziročně rostli o 18
procent a v počtu nově aktivovaných majitelů o 30 procent,“ uvádí
spoluzakladatel a marketingový ředitel Flatia Ondřej Dufek.
NomadX vznikl jako projekt pro digitální nomády – novodobé dobrodruhy, kteří
nejsou prací nebo jinými závazky nuceni setrvávat na jednom místě. NomadX,
jehož valuace se podle tržeb odhaduje na čtyři miliony eur, od roku 2017 vedl
jeho spoluzakladatel David Williams.
Flatio aktuálně působí v 17 zemích a v 60 městech. Nejsilnější klientskou
základnu má zatím v Praze, zaznamenalo také významný nárůst v Budapešti,
Varšavě či Lisabonu. Mimo to se lze přes tuto službu ubytovat také na Floridě,
v Dubaji, Itálii či Chorvatsku.