Komerční banka
PRAHA (myd) – Komerční banka pracuje na nových produktech, modifikuje ty staré, a dokonce se chystá otevírat další pobočky. Zaváděný systém obsluhy by měl pro každého přinést vlastního „osobního“ bankéře, ať už spadá do jakékoliv kategorie. Modifikovaná segmentace rozdělila klienty Komerční banky do tří skupin – malé podniky a občané, střední podniky a velké korporace. V následujících dvou letech bude rovněž otevřeno padesát nových poboček.
Co se týče nedávno představené produktové nabídky, banka se může pochlubit relativní úspěšností. Například počet klientů využívajících Perfekt konto se za poslední tři měsíce zvýšil o dvacet tisíc. Hodně žádané je v KB přímé bankovnictví, které využívá přes 400 tisíc klientů. Přes tento kanál se dnes realizuje čtyřicet procent všech plateb. Komerční banka se však nemusí radovat jen z nových klientů. Minulý týden se v tisku objevily informace o tom, že rakouský podnikatel Barak Alon, původce osmimiliardové ztráty v KB, byl zadržen v Budapešti. Údajně kvůli tomu, že se v Maďarsku pokoušel realizovat stejné obchody jako u nás. Od zadržení k odsouzení a náhradě škody je však ještě přece jenom dlouhá cesta.