Menu Zavřít

Pomáháme všem klientům

7. 11. 2005
Autor: Euro.cz

GENERÁLNÍ ŘEDITEL ČESKÉ SPOŘITELNY JOHN JAMES STACK: „Usiluji o to, aby Česká spořitelna byla méně byrokratická,“ tvrdí nejlepší bankéř roku.

GENERÁLNÍ ŘEDITEL ČESKÉ SPOŘITELNY JOHN JAMES STACK: „Usiluji o to, aby Česká spořitelna byla méně byrokratická,“ tvrdí nejlepší bankéř roku. * Stal jste se Bankéřem roku. Co je předpokladem pro to, aby člověk mohl získat takové profesní ocenění? Být dobrý v jakékoli práci, to vyžaduje zkušenosti a porozumění pro řízení a vedení lidí. Dále je třeba rozumět bankovnictví a znát všechny zákonitosti, detaily a strategie tohoto odvětví. Zatřetí, a to je možná nejdůležitější, musíte naučit kolegy tomu, co sám znáte a zároveň s nimi musíte umět mluvit o věcech, které neznáte. A doplnil bych, že nezbytnou podmínkou je také mít tak trochu štěstí. * Bankéře roku vybrali šéfové hlasováním mezi sebou. Komu jste dal hlas?

Hlasoval jsem pro Alexise Juana. Jsem přesvědčen, že Komerční banka díky němu prošla výraznou transformací. Vážím si pana Juana a jeho kolegů v bance, jsou pro nás významnou konkurencí.

bitcoin_skoleni

*** Jaké jsou vaše pracovní cíle?

Usiluji o to, aby se Česká spořitelna orientovala na klienty a aby byla méně byrokratická - v obou oblastech stále máme co zlepšovat. Rád bych, aby celá Česká republika vnímala fakt, že Česká spořitelna není staromódní banka, ale moderní poskytovatel finančních služeb, schopný velmi dobře konkurovat kterékoli bance v České republice nebo Evropské unii. Za posledních pět let jsme se k tomuto cíli velmi přiblížili, musíme svůj úkol ale dokončit. Jsme moderní banka a jsme i dynamická banka, která může a dokáže pomáhat všem klientům naplňovat cíle jejich finančního života.

  • Našli jste v článku chybu?