… a na které rádi zapomenete.
Poprvé…
BMW 1 přichází mezi hatchbacky nižší střední třídy s pohonem zadních kol. Jelikož má motor umístěný vpředu, hmotnost je rozložena mezi obě nápravy půl na půl, což činí jedničku velmi dobře vyváženou, a tím pádem ovladatelnou na silnici. Standardem v segmentu je v současnosti pohon předních kol, výjimečně všech čtyř.
… a naposledy
Bláznivě nízko umístěný popelník ve Fiatu Panda je o to nepochopitelnější, že jde o italský automobil. Panda má sympaticky vysoko sedadla, což je skvělé pro výhled z vozu, popel z cigarety je však jednodušší klepat z okénka. A v provozu rozhodně bezpečnější. Patrně jsou za tímto neergonomickým krokem Fiatu dalekosáhlé průzkumy hovořící o tom, že žádný Ital v životě ve voze popelník nepoužil. Měli to napsat do manuálu a na kuřáky se vykašlat.