Ačkoliv krize utlumila nejen trhy s luxusnějším zbožím, společnost Porsche Inter Auto CZ v roce 2010 zaznamenala nárůst prodejů nových vozů o 11 %. Prodej nových osobních automobilů v Česku přitom v loňském roce vzrostl o 4,7 %.
Foto: Porsche
V roce 2010 Porsche Inter Auto CZ prodala 10 036 nových a 2 845 ojetých vozů. U nových automobilů byla největší poptávka po modelech značky Škoda (4 564 vozů) a Volkswagen (3 061 osobních a 987 užitkových). Prodej vozů Audi dosáhl počtu 1 201. Luxusní značky Porsche se prodalo 223 vozů (108 vozů Cayenne, 77 vozů Panamera a 25 vozů legendárního modelu 911), což činí nárůst 20,5 % oproti roku 2009. Společnost Porsche Inter Auto CZ, rovněž největší poskytovatel servisních služeb v České republice, prodala 420 000 servisních hodin. Obrat PIA CZ se oproti roku 2009 zvýšil o 4,6% na 6,3 miliardy Kč.
Anna Gruberová, PR manažerka společnosti, dodává: „Rok 2010 byl pro PIA CZ velmi úspěšný. Překonali jsme další hranici v prodeji nových vozů a potvrdili tak svou roli jedničky na českém trhu. Velký zájem byl především o malé vozy a vozy luxusního segmentu. Především u značky Porsche prodeje vytrvale rostou, a to hlavně díky modelům Panamera a novému Cayenne. Předpokládáme, že letos prodáme více než 250 automobilů Porsche.“