Pracovní portál Práce na dálku spouští od 26. ledna bezplatné webináře pro zaměstnavatele, majitele a management firem s tématy Jak pracovat na dálku a Podpora slaďování osobního a pracovního života. Cílem webinářů je pomoci zaměstnavatelům s rozjezdem práce na dálku, zvýšit tím konkurenceschopnost podniků a ušetřit firmám náklady a čas.
Foto: Profimedia.cz
Práce na dálku je práce mimo pracoviště zaměstnavatele, například u zákazníka, na služební cestě nebo z domova. Pro efektivní práci na dálku je nezbytné kvalitní počítačové vybavení s možností pořádání videokonference, mobilní internetové připojení, přístup k firemním datům a vnitrofiremní chat nebo sociální síť.
Cílem portálu Práce na dálku je aktivně podporovat tvorbu pracovních příležitostí mimo pracoviště zaměstnavatele a přispět tím k harmonizaci profesního a rodinného života. Projekt je spolufinancován z EU a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Co je webinář?
Webinář je online forma vzdělávání přes internet založená na videokonferenci. Lektor sdílí s účastníky vzdělávací materiály a díky obrazovce, webové kameře a chatu mohou všichni ve skupině navzájem komunikovat. Délka webinářů ani počet účastníků zpravidla není omezen. Hlavní výhodou webinářů je úspora času a nákladů za cestování a možnost vyškolit více účastníků, než je běžné u fyzických školení.
Přihlašování na webináře je možné online a videozáznamy z nich budou k dispozici zdarma k dispozici na adrese www.pracenadalku.cz/vzdelavani/videozaznamy.