Zdá se, že série změn, které mají přivést pozornost zákazníka k produktu, posedla všechny významné pivovary. Vedle výměny „šatníku“ plzeňského konkurenta přebudovaly část své marketingové strategie i Pivovary Staropramen. Zdůraznit spojení svých značkových hospod s pivovarem a toto spojení důsledněji prezentovat veřejnosti se rozhodl management sjednocením logotypu jednotlivých restauračních konceptů. Sportovky (zatím dvě - v Praze-Bohnicích a Mladé Boleslavi) a Beerpointy dostanou stejné logo, jaké má ve vínku nejznámější řetězec, Potrefené husy. Známý otisk šlépěje „potrefeného“ ptáka bude barevně odlišen, jednotný bude podtisk zeleného pole s vertikálně orientovanou značkou pivovaru.
Protože Potrefená husa bývá na rozdíl od ostatních restaurací nejčastěji vnímána coby kmenová hospoda smíchovského pivovaru, slibují si autoři od sjednoceného štítu povýšení povědomí „rodové“ příslušnosti u širší konzumentské obce.
Pivovar, který v roce 2006 překročil hranici dvou milionů hektolitrů ve třiceti zemích světa prodaného piva, hodlá touto cestou zvýraznit i rostoucí význam svého postavení na trhu domácím. Především oslovuje mladší část konzumentské obce širokou nabídkou jednak produktů svých, jednak výběrem ze sortimentu skupiny InBev, jejíž je součástí.
Dosavadní označení si zachovávají restaurace Les Moules, Na Verandách a dvojice retrohospod Staré dobré časy. Dále pak Sportovky, které ještě neprošly modernizací interiéru. Hejno Potrefených husí se rozrůstá na číslo devatenáct. V každé z nich může host kromě uvedeného segmentu piv okusit i jídla ze speciálně komponovaného jídelníčku, stavěná tak, aby ladila s některou z prodávaných pivních značek. Renovované Sportovky ani nejnovější přírůstky do rodiny řetězce hospod - Beerpointy v Praze Chodově, galerii Vaňkovka v Brně a v českodudějovickém centru Igy - tedy nezmizí, jen přemění své štíty.