Crest Communica
Cena za pivo
Na kongresu sítě PR agentur IPRN konaném v Dubaji získala česká agentura Crest Communications první místo v soutěži Ellis Kopel Project of the Year v kategorii produktového PR. Vítězným projektem je uvedení plzeňského pivního speciálu Master na český trh.
Epson
Výrobce tiskáren se zapojil do projektu Energy Saving Recommended, který upozorňuje zákazníky prostřednictvím charakteristických štítků umísťovaných na energeticky úsporné výrobky. Štítek posuzuje tři kritéria: energii využívanou, je-li tiskárna zapnuta a připravena k použití, energii využívanou v úsporném režimu a energii využívanou
v pohotovostním režimu.
Mistrovství Evropy v kopané
Haló, podvodníci
Evropská komise ve spolupráci s fotbalovou asociací UEFA uvedla do provozu bezplatnou telefonní linku, která má fanouškům pomoci při uplatňování spotřebitelských práv během šampionátu. Servis se zaměří především na falešné vstupenky, převod vstupenek kvůli onemocnění, cesty letadlem, poplatky za roaming, zdravotní pojištění EU a problémy při nakupování v zahraničí.
Více na: www.euro2008.com, www.supportersrights.eu
Obrázek:
Bezplatná pomoc
00800 6 7 8 9 10 11