Odborníci se soustřeďují v Plzni
Ryze česká společnost Marbes consulting začne v Plzni vyvíjet specializovaný software pro správu podniků. Zaměstná sice „jen“ dvě desítky programátorů, ale potvrzuje se trend: mezi společnostmi, které se zabývají výzkumem a vývojem nebo sofistikovanými službami je Plzeňský kraj stále populárnější. Například CzechInvest se v kraji podílel na už na 17 projektech technologických center a center sdílených služeb, tedy investicích do vědy nebo do náročných služeb. Jednotlivé společnosti do těchto center investují 1,142 miliardy korun a práci v nich postupně najde 2415 lidí.
Ohne Bullshit
Čtenáři odborného německého časopisu Getränke (Nápoje) vyhlásili Pilsner Urquell nejúspěšnější značkou roku 2007 v segmentu prémiových piv. Pilsner Urquell je nyní nejprodávanějším importovaným pivem v Německu (27 % v tomto tržním segmentu), podává ve 1400 restauracích a prodává ve 20 tisících obchodů. Na podporu prodeje piva spustil Plzeňský Prazdroj rozsáhlou reklamní kampaň, jejímž hlavním slogan zní: „Ohne Lemon. Ohne Cranberry. Ohne Bullshit.“ (Bez citronu. Bez brusinek. Bez nesmyslů.)