Menu Zavřít

Pozitivní zprávy

22. 4. 2005
Autor: Euro.cz

Krátce

Lákadla pro sousedy
V květnu proběhne v polských médiích mediální kampaň, jež má přesvědčit polské turisty, aby strávili část své dovolené v Česku. Rozpočet kampaně, financované ze strukturálních fondů Evropské unie, činí 26 milionů korun. Polští turisté budou moci sledovat třicetisekundový televizní spot, kampaň proběhne také v tisku a na citylightech. Současně kampaň poběží i v Rakousku.

Oceněný most
Stavební společnosti SaM silnice a mosty byl udělen čestný titul Mostní dílo roku 2003 za rekonstrukci kamenného mostu přes Ohři v Terezíně. Čestné ocenění je udělováno ministrem dopravy České republiky od roku 1996. Soutěž je určena mostním dílům, která byla realizována na území ČR a jsou minimálně jeden rok v provozu.

ebf - tip - debata

Evropská aktualizace
Vyjasnění vtahů v oblasti nemocenského pojištění, vzájemných studijních pobytů a dalších oblastech přinese Dohoda mezi Českou správou sociálního zabezpečení (ČSSZ) a Sociální poisťovňou, kterou minulé pondělí podepsali v Bratislavě ústřední ředitel (ČSSZ) Jiří Hoidekr a předseda Rady ředitelů slovenské společnosti František Halmeš. Nová dohoda navazuje na starší dokument z roku 1992, reaguje ovšem na změny po vstupu zemí do Evropské unie.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).