Krátce
Zdatné seniorky Nejnovější výzkumy Orea Hotels ukázaly, že od podzimu 2005 výrazně vzrostl počet seniorů, kteří si informace o službách tohoto největšího tuzemského hotelového řetězce hledají na internetu. V anketách převažují ženy ve věku 60-75 let. V kombinaci se službami call centra a on-line rezervačního systému nakupují pobyty v lázních i na českých horách.
Milion klientů Služby přímého bankovnictví Servis 24 České spořitelny mají po čtyřech letech existence svého miliontého klienta. Nejčastější funkcí, kterou majitelé sporožirových účtů využívají, je zadávaní plateb, a to především prostřednictvím internetového bankovnictví.
Užitečný slovníček Na internetové stránce České bankovní asociace (ČBA) je nyní dostupný spotřebitelský slovník základní bankovní a finanční terminologie. Nabízí 55 hesel a vysvětluje základní termíny důležité pro spotřebitele, jakými jsou například embossovaná platební karta, debetní zůstatek, p.a., IBAN, šek, směnka a podobně. Ke každému heslu jsou také přiřazeny používané názvy pro daný produkt či parametr v angličtině.
Na pomoc podnikatelům Do technologického inkubátoru Jihomoravského inovačního centra, komplexu podporujícího začínající podnikatele, přibylo pět nových společností, zabývajících se vývojem v biotechnologiích, letectví a telekomunikacích. Podnikům inkubátor nabízí prostory a zvýhodněné služby jako například poradenství, získávání výhodných půjček nebo zprostředkování obchodních příležitostí.