Menu Zavřít

Pozitivní zprávy

19. 1. 2006
Autor: Euro.cz

Krátce

O golf více Vydavatelský dům Computer Press obohatil letošní, již čtrnácté, vydání průvodce Hotel Guide o nový oddíl. K seznamům ubytovacích, kongresových a lázeňských zařízení přibyl přehled všech golfových hřišť. Kniha v tradiční trojjazyčné mutaci obsahuje více než pět tisíc položek.

Uvázla v paměti Nejznámější značkou bílé domácí techniky v České republice je podle průzkumu agentury Research Plus, který proběhl na konci loňského roku, Whirlpool. Bez nápovědy si na ni jako na první značku vzpomněl každý pátý člověk, při vyjmenování všech značek nechyběla u poloviny respondentů.

Do vlastních rukou. Golfové vozíky stejně jako vodní a sněžné skútry hodlá v Česku více propagovat japonská Yamaha Motor. Od března výrobce motocyklů otevírá v tuzemsku vlastní zastoupení a přebírá hlavní roli od dosavadního importéra, společnosti Yama Moto Sport. Podíl motorek na českých tržbách Yamahy by se tak měl postupně snížit z 85 na 65 procent jako na vyspělých trzích.

KL24

Vzdělání za unijní peníze Mlékárna Kunín bude vzdělávat zhruba třetinu svých zaměstnanců za peníze z mezinárodních podpůrných programů Evropské unie. Firma uspěla se žádostí o podporu, protože v posledních dvou letech prošla rozsáhlou modernizací a doložila, že vzdělávání zaměstnanců poslouží k dalšímu zvýšení úrovně technologických procesů. Celkové náklady na projekt přesáhnou šest milionů korun.

Jdou do toho společně IBM, Sony Corporation a Toshiba oznámily zahájení nové pětileté fáze spolupráce na vývoji technologií. V rámci aliance zaměřené na výzkum a vývoj polovodičů budou spolupracovat na základním výzkumu, který souvisí se zdokonalováním technologií zpracování 32nanometrových a menších polovodičů.

  • Našli jste v článku chybu?