Martin Kůla
PRAHA (PBJ, tpk) – Na pozici ředitele pražské mediální agentury Initiative Media postoupil Martin Kůla (31). Nový šéf vystřídal dosavadního ředitele Harveyho Zaluda.
Do společnosti Kůla přišel v roce 2000, kdy byla Initiative Media založena, a od té doby zastával funkci zástupce ředitele. Agentura během svého působení na trhu získala klienty velkých z řad koncernů, jako je Nestlé, Scholler, Electrocity, Chiquita, H & M anebo AAA Auto.
Martin Kůla vystudoval obchod a finance na Vysoké škole ekonomické v Praze. Před nástupem k Initiative Media pracoval v reklamní agentuře Lowe Lintas GGK.
Nový ředitel ve volných chvílích rád sleduje filmy, poslouchá hudbu, popíjí míchané nápoje a pokuřuje si při tom doutník. Rovněž má rád italskou, mexickou a francouzskou kuchyni. Mnoho času věnuje surfování po internetu, ale nezanedbává ani sport – baví ho lyžování, rád hraje squash a jezdí na horském kole. Kůla je ženatý a hovoří anglicky.