Říkáte si, že v reklamě na detergenty nelze očekávat žádné překvapení? Pojďme se přesvědčit, že přednosti pracích prášků lze sdělit i jinak.
Proklatě stará skvrna
Další ukázka pracuje s myšlenkou, že prostředek Tide zbaví vaše prádlo i těch nejzastaralejších skvrn. Lepší symbol pro nadsázku než vyhynulé tvory si čínská pobočka Leo Burnett, Guangzhou vybrat nemohla.
Hurá na flek
Zbavit se skvrn od kečupu není jednoduché, ale když máte armádu zbrojnošů, tak jako Tide 2x Ultra, nic nemá šanci. S nápadem přišla agentura Saatchi & Saatchi.
Pozor bílá!
Jak zachytit „bělostný efekt“ na billboardu? Zde se autoři textu nepředřeli, ale nápad s kolíky Persil německé pobočky agentury BBDO je skutečně čistá práce.
Navzdory předsudkům
V případě Vanishe ani červené víno nemá šanci. Autorem je polská agentura Euro RSCG.
Návrat z bahna
Poslední ukázka naznačuje, že Ariel si poradí s bahnem a vrátí vám zpět původní materiál vašeho oblečení, třeba manšestr. Nápad pochází z dílny Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, Buenos Aires, Argentina.