PRAHA (hns) - Francouzské společnosti Europ Assistance a Frequence Plus Services otevřely v Praze společné zákaznické centrum. Centrum Team Trackers zajišťuje celosvětovou asistenci při dohledávání zavazadel letecké společnosti Air France. Investice na jeho vybudování přesáhla 50 milionů korun. „Jde o jeden z největších projektů v oblasti cizojazyčné zákaznické podpory u nás. Jeho přínosem je vytvoření značného počtu pracovních míst, a to i na poloviční úvazek. Právě těch je zde tradičně nedostatek. Práci tu najdou například studenti nebo rodiče malých dětí,“ říká vedoucí oddělení nadnárodních center služeb a nových technologií CzechInvestu Jakub Mikulášek. „K rozhodnutí naší společnosti umístit centrum do Prahy přispěla zejména kvalifikovaná a cenově efektivní pracovní síla, zejména pak její jazyková vybavenost. Mezi další faktory patří i dlouhodobá pozitivní zkušenost společnosti Europ Assistance na českém trhu a vládní investiční pobídky, které nám výrazně napomohou s rozjezdem centra,“ dodal výkonný ředitel holdingu Team Trackers Jean-Luc Benjamin.