Lexus
Český nápad míří do světa. Tuzemský importér Lexusu - prémiové značky Toyoty -, který z nespecifikovaných důvodů přerušil na přelomu roku spolupráci se svým jediným pražským dealerem, vyvinul ojedinělý způsob prodeje luxusních automobilů. Namísto v autosalonu nabízí vozidla v honosné restauraci. Projekt Lexus Lounge funguje teprve od letošního jara, a už si jej povšimli dealeři vozů Lexus ve Španělsku a v Rusku. V reakci na tento zájem se nyní české zastoupení Toyoty snaží prosadit Lexus Lounge jako světový standard výrobce.
Princip spočívá v propojení espritu značky s prostředím, v němž se automobily v Praze prodávají. „Uskutečněním projektu se komunikace se zákazníky přesunula do reprezentativního, neformálního a příjemného prostředí restaurace L´Angolo. Její spodní patro jsme upravili v duchu současných designových trendů značky. ,Lexus Lounge by L´Angolo, jak se projekt nazývá, se tím stal - díky reprezentativnímu prostředí v lifestylovém pojetí a kulinářským specialitám - příjemným místem nejen pro obchodní jednání, ale také informačním a testovacím centrem Lexusu pro veřejnost i odborná média,“ vysvětlil manažer projektu Petr Žemlička.
Protože by nebylo možné všude držet pražský koncept, vypracovává Žemlička manuál, jenž umožní potenciálním následovníkům vybudovat podobné, avšak přesto originální Lounge z hlediska corporate identity: „Idea je taková, že by v každém větším městě na světě fungoval podobný Lexus Lounge. V Praze je spojen s luxusní restaurací, ve Vídni může být napojen třeba na operu, a podobně lze všude vybrat to lifestylově nejzajímavější.“