Slevomat už kvůli útoku na Booking.com začal pracovat na nové verzi webu, aby si zákazníci mohli ověřit v reálném čase dostupnou kapacitu v daném ubytovacím zařízení.
„My k tomu navíc jako přidanou hodnotu nabídneme navazující služby. Ať už jde o wellness, kulturní či sportovní program, nebo například tipy na výlet či degustační menu. Chceme nabídnout každému zákazníkovi program šitý na míru,“ říká ředitelka portálu Marie Chytilová s tím, že kromě pobytů a zájezdů v České republice a v Evropě se firma chce rozkročit dále do zahraničí.
Slevomat plánuje nabídku pobytů a ubytování navázat i na spolupráci s přepravci. Navíc své aktivity rozšiřuje o celý svět. Nejnověji tak zahrnul do své nabídky i zájezdy do New Yorku či do exotických zemí. Doposud byla jeho specializací spíše Evropa a Česko. Průměrná útrata za pobyt na Slevomatu roste, vloni činila 3600 korun na osobu.
Čtěte dále: