KrátceRok poté, co skončila doprava kamionů po železnici z Lovosic do Drážďan, se objevil nový projekt kombinované přepravy. Tentokrát má jít jen o kontejnery, cisternové kontejnery nebo sedlové návěsy bez tahačů. Vyjíždět budou z Lovosic, ale mířit budou do německého Duisburgu, jednoho z průmyslových center na Rýně.
Krátce
Rok poté, co skončila doprava kamionů po železnici z Lovosic do Drážďan, se objevil nový projekt kombinované přepravy. Tentokrát má jít jen o kontejnery, cisternové kontejnery nebo sedlové návěsy bez tahačů.
Vyjíždět budou z Lovosic, ale mířit budou do německého Duisburgu, jednoho z průmyslových center na Rýně. „Pokud dostaneme dotaci na rozjezd projektu, tak od října každý týden vypravíme dva vlaky až o 30 vagónech. A dva vlaky k nám zase přijedou z Německa,“ řekl jednatel firmy Bohemiakombi Vladimír Fišer. Firma, která s návrhem přichází, nyní vyjednává s ministerstvem dopravy o dotacích.