Centrála společnosti Nokia v Londýně získá od března posilu z České republiky. Šárka Baronová, současná ředitelka marketingu a PR Nokia pro Polsko, Českou republiku a Slovensko, přestupuje do pozici globální marketingové manažerky divize Mobile phones, segment Xpress. Pro českou a slovenskou pobočku Nokie začala Baronová jako manažerka marketingu a PR pracovat v roce 2004. V červenci 2007 byla její působnost rozšířena i na Polsko.
Profesní kariéru začala Šárka Baronová v roce 1998 v Kanceláři prezidenta ČR coby osobní tlumočnice Václava Havla. Poté v letech 2001 až 2002 působila v Deloitte & Touche Central Europe a v letech 2002 až 2004 byla account managerem v reklamní agentuře McCann Erickson.
Baronová vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy (UK) a absolvovala několik stáží na zahraničních univerzitách, mimo jiné na bostonské Suffolk University (1995 až 1996) nebo na finské Státní univerzitě v Kuopiu (1997). Studovala mezinárodní obchod a marketing na Ekonomické fakultě ve Finsku a svou diplomovou práci pro UK dokončila během stipendia na prestižní Harvardově univerzitě.