Menu Zavřít

přestupy

20. 1. 2020
Autor: Euro.cz

Tech Data Pavel Zaal • business unit manager pro Cisco Společnost Tech Data Česká republika rozšiřuje svůj tým o Pavla Zaala, který s platností od 1. ledna 2020 převzal vedení divize Cisco. Pavel Zaal před zahájením spolupráce s Tech Data zastával pozice, které byly vždy spojeny s řízením obchodu a jednotlivých týmů.

Jeho pracovní zkušenosti se opírají zejména o oblasti Telco/Digital development a IT. Zde působil jako manažer s primárním zaměřením na zákazníka.

Věnoval se i rozvoji jak služeb a produktů, tak týmů a segmentů, které řídil.

Pavel Zaal do Tech Data přichází ze společnosti Anect.

Raiffeisenbank

Tomáš Jelínek • člen představenstva Dosavadní finanční ředitel Raiffeisenbank Tomáš Jelínek se stal novým členem představenstva banky zodpovědným za oblast Markets & Investment Banking.

V představenstvu nahradil Jana Pudila, který se na vlastní žádost rozhodl ukončit své působení v Raiffeisenbank. Svou profesní kariéru v bankovnictví Tomáš Jelínek zahájil v roce 2000 v Citibank a od roku 2005 je členem týmu Raiffeisenbank. Začínal jako head of retail risk department, následně působil v pozicích head of retail risk and credit portfolio management a chief financial officer. Dva roky pracoval také pro mateřskou RBI jako head of collection program.

Škoda Auto ČR

Jiří Maláček • vedoucí prodeje oldřich Šubrt • koordinátor fleetových prodejů Do pozice vedoucího prodeje Škoda Auto Česká republika byl jmenován Jiří Maláček. Úkolem manažera s více než patnácti lety zkušeností z automobilového průmyslu bude vedení a plánování prodeje nových a ojetých vozů značky Škoda. Jiří Maláček má magisterský titul v oboru obchod a marketing z Univerzity Karlovy. Zároveň na konci minulého roku proběhla změna v pozici koordinátora fleetových prodejů. Za prodej velkoodběratelům je nyní zodpovědný Oldřich Šubrt, který řadu let působil v pozicích koordinátora prodeje nových vozidel v zákaznickém centru Škoda a koordinátora prodeje pro Rusko.

Accolade

Dana Kiyňska • ředitelka marketingu a PR Společnost Accolade, lídr v oblasti investic do průmyslové infrastruktury, hlásí změnu ve svém marketingovém oddělení. Novou ředitelkou marketingu a PR se od nového roku stala Dana Krynska.

Díky více než 12 letům zkušeností z mezinárodních společností Amundi Asset Management a Pioneer Investments, které se zabývají správou investic, je Dana Krynska na tomto poli jako doma. Po vedení marketingu a komunikace na českém, slovenském a bulharském trhu přebírá v Accolade zodpovědnost za veškeré marketingové aktivity nejen v tuzemsku, ale i na zahraničních trzích, a to v Německu, Polsku a na Slovensku. Na poli komunikace se pak společně s agenturou AMI Communications bude starat o image firmy. Vedle působení v Amundi Dana Krynska v posledních letech řídila sekci PR v Asociaci pro kapitálový trh. V minulosti zastávala manažerské pozice také v PR agenturách Stance Communications a Crest Communications. Zkušenosti získala také v Komerční bance a Evropské bance pro obnovu a rozvoj, kde svou kariéru zahájila.

DRFG

Miloš Ungr • manažer procesní a projektové kanceláře Investiční skupina DRFG ve svých řadách přivítala Miloše Ungra, který do skupiny přichází s více než dvacetiletými zkušenostmi z oblasti zlepšování procesů a výkonnosti firem.

Náplní jeho práce bude kompletní vydefinování metodiky pro řízení procesů a projektů v rámci investiční skupiny.

Poslední tři roky zastával Miloš Ungr pozici manažera ve společnosti Deloitte. Pět let strávil také jako senior expert rozvoje procesů v České spořitelně. Jeho nejdelší pracovní zkušenost je spojena se značkou pro mobilní služby T-Mobile, kde působil 14 let a jeho úkolem bylo podpořit růst společnosti tak, aby dokázala pojmout tivní a rychlé služby pro zákazníky. Miloš Ungr vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a získal certifikaci Six Sigma Master Black Belt. Má zkušenosti také ze zahraničí — pracoval například v mezinárodních týmech v Německu v hlavním sídle Deutsche Telekom nebo vedl projekt pro největší slovinskou banku.

ASKO - Nábytek

Andrea Štěpánová • marketingová ředitelka Společnost ASKO - Nábytek oznámila začátkem roku personální změnu. Na místo marketingové ředitelky pro Českou republiku a Slovensko nově nastoupila Andrea Štěpánová, která ve firmě působila od roku 2017 v pozici manažerky marketingu.

Štěpánová pro tento rok mimo jiné plánuje novou strategii s cílem, aby byla společnost ASKO - Nábytek vnímána jako první volba při výběru nábytku. Před svým nástupem do společnosti ASKO - Nábytek získala Andrea Štěpánová bohaté zkušenosti jako marketingová manažerka řetězce supermarketů Billa.

bitcoin_skoleni

Působila rovněž v několika agenturách (Jazz Communication, Onyx Company) jako account manager. V minulosti se také osvědčila jako zkušený teamleader a týmového ducha využije i při vedení marketingu ASKO - Nábytek.

  • Našli jste v článku chybu?