Novými členy PR oddělení operátora T-Mobile CZ se stali Kateřina Mikesková a Jiří Janeček. Dvojice vystřídá Annu Hroudovou a Pavlu Hobíkovou, které ze společnosti odešly během léta 2019.
Kateřina s Jiřím budou primárně odpovědni za vztahy s médii jak v B2C, tak v B2B segmentu. Kateřina Mikesková pracuje v T-Mobile od roku 1998. Poslední dva roky zastávala pozici customer experience experta, v minulosti působila v týmu Public Affairs. Kateřina je absolventkou Fakulty mezinárodních vztahů na VŠE Praha se zaměřením na mezinárodní obchod a cestovní ruch, je držitelkou profesního titulu LL. M. Obdivuje industriální architekturu, sklářské umění a hraje na klavír. Je vdaná a má dvě dcery.
Jiří Janeček přichází do společnosti T-Mobile z flnanční skupiny Wustenrot, kde tři roky řídil PR aktivity a zastával pozici tiskového mluvčího. Ve stejné roli působil také ve společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak. Má za sebou i několikaletou novinářskou zkušenost.
PR řemeslo se vyučil právě v T-Mobile. Jiří vystudoval Fakultu mezinárodních vztahů na pražské VŠE, kde se věnoval ekonomické žurnalistice, mezinárodní politice a diplomacii.
EY
Vladimír Bezděk • konzultant
S poradenskou společností EY spolupracuje od srpna 2019 Vladimír Bezděk, který se v roli konzultanta zaměří na rozvoj aktivit spojených s poradenstvím v oblasti pojistného a penzijního trhu.
Vladimír Bezděk působil více než 13 let v pojišťovnictví na pozicích CEO několika společností. Nyní rozvine aktivity EY na trzích střední a východní Evropy. Vladimír Bezděk má mnohaleté zkušenosti na trhu pojišťovnictví. V současné době se soustředí na oblast investičního životního pojištění, implementaci moderních technologií při procesu uzavírání pojistných smluv a celkové zjednodušení byznysové architektury v pojišťovnách.
Vladimír absolvoval obor flnance na Fakultě flnancí a účetnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze a získal titul magistr v oboru ekonomie na univerzitě v Manchesteru. Hovoří plynně anglicky a rusky. Ve volném čase se věnuje svým čtyřem dětem, je vášnivým hráčem karet a golfu a rád se začte do knih o moderní historii.
Ogilvy
Lukáš Vaculík • finanční ředitel
Do pozice flnančního ředitele komunikační agentury Ogilvy nově nastoupil Lukáš Vaculík. Ve společnosti, která ve svém oboru patří k nejlepším, se současně stal také členem managementu. Kromě dohledu nad flnancemi a controllingem tak bude mít příležitost podílet se na strategii a celkovém směřování agentury.
Lukáš Vaculík (32) vystudoval ekonomiku a management na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně.
Posledních šest let pracoval v nadnárodní poradenské společnosti Deloitte Czech Republic, v níž se postupně vypracoval do pozice audit managera a věnoval se klientům z oblasti realit, investic, flnančního sektoru a reklamy a marketingu. Lukáš Vaculík se vedle flnančního sektoru věnuje také sportu. Je bývalým akrobatickým lyžařem a specialistou na jízdu v boulích.
SUSE
Anna Leshi • field marketing manager EE & CIS
Manažerský tým společnosti SUSE v České republice a na Slovensku, ale i v dalších zemích východní Evropy a Společenství nezávislých států posílil o Annu Leshi, jež nastoupila do pozice fleld marketing manager pro regiony EE & CIS. Úkolem nové manažerky je budování vztahů, evangelizace a propagace produktů a řešení od společnosti SUSE v zemích bývalého východního bloku. Anna je marketingová profesionálka, která přichází s více než desetiletými zkušenostmi z technologických společností, jako jsou Kerio Technologies, Creditinfo či Western Digital. Je vášnivou cestovatelkou, ráda čte knihy a fandí sportu. Podporuje také několik charitativních organizací a podílí se na ochraně práv zvířat.
Active
Karel Novák • ředitel strategického rozvoje zpravodajství
Do pozice ředitele strategického rozvoje zpravodajství skupiny Active, pod kterou patří rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Dance, Zet a Youradio, nastoupil Karel Novák. Skupina Active plánuje využít jeho zkušeností z vysílání elektronických médií zejména při restartu zpravodajské rozhlasové stanice Zet. Karel Novák je známý především z obrazovek České televize, kde působil od roku 1994. Ve zpravodajství zastával pozice od redakčního eléva až po šéfredaktora. Šest let také působil ve stejné pozici (a dva roky i na postu šéfredaktora sportu) v ostravském studiu České televize. V letech 2011 až 2013 řídil jako šéfredaktor a později šéfeditor vysílání zpravodajské stanice ČT24.
Neogenia
Helena Ježková • brand managerka
Do brněnské flrmy Neogenia, která stojí za platformou pro chytrou obecní komunikaci s názvem Mobilní Rozhlas, nastoupila nová brand managerka Helena Ježková. Má za sebou práci v Kofole, brandové agentuře Grep design i komunikační agentuře Narrative Media. Společnosti Neogenia pomůže s brandovou profllací komunikační platformy Mobilní Rozhlas pro komunikaci mezi samosprávami a občany i aplikace Zlepšeme Česko pro hlášení komunálních problémů. Úkolem Heleny Ježkové navíc bude Mobilní Rozhlas prosadit jako řešení č. 1 nejen pro obce, ale obecně pro externí i interní komunikaci spojenou s chodem samospráv a občanským životem.