Většímu přesunu zboží z kamionů na železnici brání nedostatečná infrastruktura. Logistické firmy nemají o využívání železnice velký zájem také kvůli její nedostatečné flexibilitě a vyšší ceně. Vyplývá to z analýzy společnosti King Sturge. Studie rovněž ukázala, že železniční napojení má v Česku jen minimum logistických a skladových areálů.
Většímu přesunu zboží z kamionů na železnici brání nedostatečná infrastruktura. Logistické firmy nemají o využívání železnice velký zájem také kvůli její nedostatečné flexibilitě a vyšší ceně. Vyplývá to z analýzy společnosti King Sturge.
Studie rovněž ukázala, že železniční napojení má v Česku jen minimum logistických a skladových areálů. Pokud vlečka v areálu existuje, je často ve vlastnictví soukromého subjektu, který ji využívá pouze pro vlastní potřebu. Možnost realizace alespoň části přeprav po železnici zvažuje 37 procent logistických firem. Jejich ochota finančně se podílet na stavbě vlečky k logistickým terminálům je ale minimální.