PRAHA (zdf) – Žezlo nejlepšího marketéra v zemi převzal David Perutka, ředitel marketingu společnosti Pribina ze skupiny Bongrain. Minulé úterý zvítězil ve finále druhého ročníku soutěže Brand manager roku 2001 pořádané týdeníkem Strategie a komunikační skupinou Euro RSCG New Europe a mediálně podporované týdeníkem EURO. Perutka získal titul nejlepšího marketingového manažera za omlazení tradiční značky Pribináček a na pomyslném trůnu vystřídal loňského vítěze Stanislava Bernarda ze stejnojmenného pivovaru.
Vlastní komnatu v „Síni slávy“, určené mimořádným osobnostem českého marketingu, získal generální ředitel investiční agentury CzechInvest (CI) Martin Jahn, pod jehož vedením se CI stal dvakrát za sebou Evropskou investiční agenturou. Jahn je tak druhým obyvatelem Síně slávy společně s Václavem Fischerem, který zvítězil loni za dokonalou proměnu svého jména v obchodní značku.
O titul marketingové jedničky ve finále bojovali také Josef Bajza ze společnosti Tchibo Praha, Martin Fousek z Bohemia Sektu, Jiří Jindra z Opavia-LU a Marie Rojíčková z Johnson & Johnson.