Menu Zavřít

Primátorka nařídila analýzu smluv Prahy s JC Decaux

21. 6. 2015
Autor: Repro Strategie (Michael Tomeš)

Pražská primátorka Adriana Krnáčová (ANO) zadala analýzu smluv s francouzskou společností JC Decaux, která v Praze od roku 1994 provozuje městský mobiliář. Praze za reklamní plochy platí kolem deseti milionů ročně. Monopol na zastávky, lavičky či zábradlí má do roku 2021. Analýza má napovědět, jestli je možné smlouvu vypovědět.

„Všechno, co je nad pět let, se mi nelíbí,“ odpověděla primátorka na dotaz, jak kontakt hodnotí. Nelíbí se jí ani smlouva města s další francouzskou firmou, která provozuje až do roku 2028 pražské vodovody a kanalizace.

Příliš peněz odplouvá do zahraničí místo toho, aby končily ve starých metropolitních trubkách. Ty patrně nebudou v nejlepší kondici, přesvědčili se nedávno obyvatelé Prahy šest, kteří se z nich napili a skončili s průjmem. Analýzu vztahů s PVK z koncernu Veolia už prý připravují právníci.


Čtěte také:

JCDecaux spustí v Ruzyni velkoplošnou reklamu

ÚOHS prověřuje pražské stavební předpisy a smlouvu s JCDecaux

  • Našli jste v článku chybu?