Společnosti mohou zvýšit svou hodnotu tím, že zlepší komunikaci o problémech rizik s investory. Vyplývá to z průzkumu poradenské firmy Ernst & Young. Zlepšená komunikace s investory totiž může snížit rizikovou přirážku, kterou jsou ochotni investoři akceptovat, pokud mají nejasné či neúplné informace o řízení společností.
Společnosti mohou zvýšit svou hodnotu tím, že zlepší komunikaci o problémech rizik s investory. Vyplývá to z průzkumu poradenské firmy Ernst & Young. Zlepšená komunikace s investory totiž může snížit rizikovou přirážku, kterou jsou ochotni investoři akceptovat, pokud mají nejasné či neúplné informace o řízení společností.
„Společnosti si stále více uvědomují, že rozumné řízení rizik znamená konkurenční výhodu a také způsob jak zvýšit hodnotu firmy u zainteresovaných stran. Tato možnost je ještě větší u společností působících na rozvíjejících se trzích, jako je Česko nebo Slovensko, které jsou dynamičtější, ale i více rizikové,“ komentoval výsledky průzkumu partner oddělení ekonomického poradenství Ernst & Young Jan Fanta. Ernst & Young patří mezi nejvýznamnější celosvětové společnosti poskytující odborné poradenské služby. V rámci její poradenské sítě působí ve více než 140 zemích celého světa 114 tisíc odborníků.