Menu Zavřít

Pro nové trhy

14. 12. 2005
Autor: Euro.cz

Mirek Dvořák

PRAHA (nad) - Společnost Bacardi-Martini, světová trojka ve výrobě a distribuci prémiových alkoholických napojů, se rozhodla posílit marketing na rostoucích trzích střední Evropy. Na nově utvořenou pozici area marketing managera pro ČR, Slovensko a Slovinsko nastoupil Mirek Dvořák, který do této doby odpovídal za marketing skupiny v Česku. Dvořák vystudoval Vysokou školu dopravního inženýrství a telekomunikací a v současné době studuje MBA program při University of Washington. Profesní zkušenosti získával v mediální agentuře CIA Czech Republic.
Je ženatý, má dvě děti. Mluví plynně anglicky a polsky. Mezi jeho oblíbené koníčky patří sport, především kopaná, lyžování a box.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).