NOVÝ POJISTNÝ PRODUKT Od chvíle, kdy automobil před 110 lety zabil prvního člověka, má už na kontě 25 milionů obětí. To znamená, že na silnicích zemřelo tolik lidí, kolik jich dnes žije dohromady v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. V reakci na situaci na českých silnicích uvádí pojišťovna AMCICO AIG Life na trh produkt AMCICO-Řidič.
NOVÝ POJISTNÝ PRODUKT Od chvíle, kdy automobil před 110 lety zabil prvního člověka, má už na kontě 25 milionů obětí. To znamená, že na silnicích zemřelo tolik lidí, kolik jich dnes žije dohromady v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.
V reakci na situaci na českých silnicích uvádí pojišťovna AMCICO AIG Life na trh produkt AMCICO-Řidič. Jde o ojedinělý pojistný program na českém trhu, který je zaměřený na pokrytí nejvážnějších rizik spojených se silničním provozem.
Tento produkt nabízí pojistné krytí všem účastníkům silničního provozu, ať už se účastní dopravy přímo jako řidiči motorového vozidla nebo jako chodci, spolujezdci či cyklisté. „Přestože produkt nabízí pojistné krytí všem účastníkům silničního provozu, očekáváme, že největší zájem vzbudí u profesionálních řidičů,“ uvádí manažer úrazového pojištění pojišťovny AMCICO AIG Life Pavel Souček.
Produkt zahrnuje šest úrovní pojistného plnění, všechny nabízejí pojistnou ochranu proti nejzávažnějším následkům dopravních nehod (smrti a trvalé invalidity) a jsou nastaveny tak, aby poskytly různé úrovně pojistného krytí na základě potřeb klienta.
Pomoc z tohoto pojištění se nevztahuje pouze na úrazy v důsledku dopravní nehody, ale i na ty, které nevzniknou v souvislosti se silničním provozem. Produkt je zaměřen na konkrétní cílovou skupinu a nabízí pojistnou ochranu s výjimečným pojistným plněním.
Podle generálního ředitele uvedené pojišťovny Daniela Martínka nestačí při jízdě po silnicích doufat ve vlastní schopnosti. „I když si říkáte, že jezdíte bezpečně, na silnicích se pohybují i ostatní, kteří bezpečně jezdit nemusí,“ varuje Martínek.
Jak dále uvedl, v případě, že jeden ze dvou živitelů rodiny utrpí vážný úraz s trvalými následky, je nereálné, aby si rodina udržela dosavadní životní standard. „Proto je na tento druh pojištění třeba nahlížet zejména jako na projev odpovědnosti daného jedince vůči jeho blízkým,“ upozorňuje Martínek.
K postoji české veřejnosti k úrazovému pojištění dodává zajímavý postřeh obchodní ředitel této pojišťovny Martin Brůha. „Velmi mnoho lidí si pro sebe opakuje, že úrazové pojištění nepotřebuje. Přitom většina z nich má na svém domě hromosvod nebo jističe, vozí v autě rezervní pneumatiku, schovává si účtenky od nákupů dražšího zboží,“ uvádí.
Jinými slovy - každý používá nějakou ochranu před nahodilým nebezpečím, jenom tomu neříká pojistná ochrana. „Má tak ochráněnu většinu spotřebních věcí, vlastní zdraví však ochráněno nemá,“ dodává.