Prodej nových osobních a užitkových vozů je v Česku i nadále na vzestupu. Za první měsíc nového roku bylo prodáno 13 661 osobních a 981 užitkových vozů, což je o 13,9 procenta více než ve stejném období roku 2014. Nejprodávanějšími značkami byly v lednu Škoda, která prodala 4823 vozů, o 16,3 procenta více než vloni, a Hyundai, jež prodala 1540 aut, což je nárůst o 39,5 procenta. Největší zájem byl o tři modely Škoda: Octavia (2024), Rapid (1027) a Fabia (650) a jeden model Hyundai i30 (600).
Statistiky prvních registrací vozidel, které zveřejňuje společnost Médea Research, odrážejí reálné prodeje na českém trhu, jelikož v nich nejsou započítány takzvané samoregistrace.
Tedy vozy, které automobilka zaregistruje takzvaně na sebe, ale do tří měsíců registraci zruší a vůz prodá v jiné zemi. Tyto vozy nejsou provozovány na tuzemských komunikacích, a neměly by se proto uvádět v prodejních statistikách.
Třetí nejprodávanější značkou byl Volkswagen (1295) s nárůstem o 15,8 procenta. Za ním se pak s menším odstupem seřadily automobilky Dacia (751), KIA (526) a BMW (509). V lednu 2015 meziročně výrazně posílily segmenty sportovních vozů, SUV-B a minivozů. Nejprodávanějším segmentem je stále jednoznačně nižší střední třída s 31procentním podílem na trhu osobních vozů.
Mezi užitkovými vozy je lednovým vítězem automobilka Peugeot s 195 prodanými vozy, následovaná značkami Volkswagen (147), Renault (106) a FIAT (100). Celkově se v lednu v Česku prodalo bez započtení účelových registrací 981 užitkových vozidel (LCV).