Menu Zavřít

Prodejní muži, drahé ženy

28. 2. 2002
Autor: Euro.cz

Reklamní SMS zprávy

Nevyžádané reklamní SMS zprávy je ochotno na svůj mobilní telefon akceptovat 58 procent uživatelů internetu. V případě, že by za každou přijatou reklamní zprávu dostávali majitelé mobilních telefonů zaplaceno, považovala by třetina dotázaných za dostatečnou odměnu jednu korunu za jednu esemesku. Vyplývá to z únorového výzkumu agentury Network Media Service, který byl proveden na internetu mezi členy výzkumného OnlinePanelu (www.onlinepanel.cz). Na dotazník odpovědělo 662 respondentů.
Muži jsou ve srovnání se ženami svolni prodávat svoji pozornost laciněji. Průměrně jsou ochotni přijímat reklamní SMS zprávy za výrazně nižší odměnu. Koruna či méně za jednu esemesku by stačilo 53 procentům mužů a jen 32 procentům žen, zatímco pět a více korun by požadovalo 23 procent mužů a celých 42 procent žen.

  • Našli jste v článku chybu?