Titul Magazín roku 2003 získal v ostré konkurenci ostatních časopisů Profit. Soutěž každoročně pořádá nezávisle na jednotlivých redakcích týdeník Strategie zaměřený na marketing, reklamu a média. Vloni skončil Profit na třetím místě a letos poskočil do vedení. Ve výběru byl i vítěz předchozích dvou ročníků Euro.
Na druhém místě skončilo Stereo a video, třetí příčku obsadil Computer. Mezi obecnými časopisy vyhrála česká edice renomovaného National Geographic. Profit vychází již od začátku devadesátých let. Za tu dobu prošel několika změnami redakčního obsazení i vzhledu, ale stále se zaměřoval na problémy drobných a středních podniků, pomoc jejich majitelům a přinášel praktické informace o byznysu. Tak tomu bude i nadále a soutěž o Magazín roku ukazuje, že je to správná cesta. Základem hodnocení byly obchodní výsledky časopisů a porota přihlížela i k názoru odborníků z deseti největších tuzemských mediálních agentur. Do letošního května vycházel Profit každý týden v novinové úpravě, v současné době přešel na plnokrevný časopisový formát. Je v něm více místa na zajímavé čtení i tvrdá ekonomická data. Od roku 2001 vydává časopis Profit společnost Stanford, která patří do rodiny KK Capital Group podnikatele Karla Komárka. V současné době dosahuje podle měření Media Projektu čtenosti čtyřiceti tisíc. Čtyři pětiny čtenářů tvoří muži, hlavní cílovou skupinou jsou podnikatelé ve věku 30 až 49 let. „Klademe důraz na poradenství a novinky, tedy na praktický život podnikatelů,“ říká člen představenstva Stanfordu Jan Kreidl.
foto: Hana Mahlerová