Menu Zavřít

PROFIT KNIŽNÍ TIP

15. 12. 2003
Autor: Euro.cz

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenostiVíte, jak se zákazníci chovají? Co si myslí a chtějí? Nemýlíte se v zákaznickém očekávání? Řešíte spory a stížnosti zákazníků? Jsou odchody zákazníků nákladné? Umíte vybírat a motivovat zaměstnance, kteří jednají se zákazníky?

bitcoin_skoleni

Péče o zákazníky Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti Víte, jak se zákazníci chovají? Co si myslí a chtějí? Nemýlíte se v zákaznickém očekávání? Řešíte spory a stížnosti zákazníků? Jsou odchody zákazníků nákladné? Umíte vybírat a motivovat zaměstnance, kteří jednají se zákazníky? Určitě se vám bude hodit několik tipů, jak vybudovat funkční a zákaznický orientované call centrum. To vše najdete v knize Péče o zákazníky od Aleše Spáčila. Věnuje se také z nejrůznějších oblastí vedení lidí a řízení firem, marketingu a prodeje, rozvoje pracovních, komunikačních a manažerských dovedností, budování kariéry a rozvoje osobnosti. Publikace je určena především profesionálům z řad odborných pracovníků, manažerů a podnikatelů. Pro ty, kteří si chtějí osvěžit své znalosti nebo ty, kteří se připravují na svoji budoucí profesí nebo začínají budovat svoji profesní kariéru. Vydavatelství Grada, 2002

  • Našli jste v článku chybu?