Marketing od "A" do "Z"Philip KotlerPodtitul knihy Marketing od "A" do "Z", jejímž autorem je nejvlivnější světový marketingový autor a poradce Philip Kotler, zní Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer.
Marketing od „A“ do „Z“
Philip Kotler
Podtitul knihy Marketing od „A“ do „Z“, jejímž autorem je nejvlivnější světový marketingový autor a poradce Philip Kotler, zní Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Jejím cílem je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Philip Kotler nově, „od A až do Z“ tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Tato nejnovější Kotlerova kniha, kterou vydalo nakladatelství Management Press po řadě nedávných epigonských marketingových titulů domácí provenience, je opět dalším originálním příspěvkem ke kultivaci marketingového myšlení a relevantním zdrojem nejnovějšího poznání pro marketingovou, resp. podnikatelskou praxi.
Marketing
Jana Boučková a kol.
Nakladatelství C. H. Beck přišlo letos ve své edici Beckovy ekonomické učebnice s publikací Marketing, která si klade za cíl zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Kniha není jen standardní učebnicí s akcentem na metody a techniky. Jejím cílem je pomoci porozumět logice a smyslu marketingu. Mohla by být užitečná studentům, kteří v záplavě zahraničních knih o marketingu, často vycházející z reality velmi vzdálené té naší, sáhnou raději po knize s důrazem na situaci nám bližší. Učebnice je však určena i těm, kteří se marketingu opravdu každodenně věnují, vytvářejí ho, obohacují a občas cítí potřebu interakce mezi teorií a praxí. Autoři se snažili zvolit přístup, který je určitým kompromisem mezi teorií a praxí marketingu.