* V rámci podnikání je nezbytné umění komunikace a mít pozitivní přístup zejména ke svým zákazníkům. V oblasti gastro-cateringových služeb klienti jiný přístup v žádném případě neakceptují. * Naprosto nutná je zpětná vazba jak mezi firmou a jejími klienty, tak mezi ředitelem a jeho zaměstnanci.
* V rámci podnikání je nezbytné umění komunikace a mít pozitivní přístup zejména ke svým zákazníkům. V oblasti gastro-cateringových služeb klienti jiný přístup v žádném případě neakceptují.
* Naprosto nutná je zpětná vazba jak mezi firmou a jejími klienty, tak mezi ředitelem a jeho zaměstnanci. Pravidelné pracovní schůzky a pečlivá analýza poskytovaných služeb přispívají k větší spokojenosti zákazníka.
* V případě rozšíření poskytovaných služeb, nárůstu obratu atd. je rozumné zvážit změnu formy podnikání, pokud podnikáte jako živnostník. Změně na s. r. o. či akciovou společnost však musí předcházet důkladné posouzení výhod a nevýhod takové změny. Je užitečné poradit se s několika experty.