Vrtá hlavně Evropa
Společnosti Hilti Group vzrostl obrat z 4,1 miliardy švýcarských franků v roce 2006 na loňských 4,7 miliardy. V meziročním srovnání je to o třináct procent více. „Dvojciferný růst čtvrtým rokem za sebou považujeme za příznivý. Bylo to díky úspěšnému uvedení nových produktů na trh, dalšímu rozvoji služeb a pokračujícímu zvyšování tržeb,“ konstatovala firma v prohlášení. Společnost prodává nejvíce zboží v Evropě, která se zhruba 65 procenty podílí na celkovém obratu firmy. Hilti dodává na stavební trh mimo jiné vrtací, sekací, bourací, upevňovací a laserovou techniku. Firma zaměstnává přes sedmnáct tisíc lidí ve více než 120 zemích.
Lehce rozmazané šminky
Americké kosmetické společnosti Avon Products klesl v posledním čtvrtletí loňského roku čistý zisk na 129 milionů dolarů (2,3 miliardy korun) z předloňských 184 milionů dolarů. Důvodem byly vyšší výdaje na restrukturalizaci, uvedla firma, jež je největším přímým prodejcem kosmetiky na světě. Tržby však stouply o sedmnáct procent na 3,1 miliardy. Nejvíce k růstu přispěly Čína, Evropa, Blízký východ, Afrika a Latinská Amerika.