KNIŽNÍ TIP S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany.
**Jitka Vysekalová, Růžena Komárková
KNIŽNÍ TIP
S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany. Knížka je koncipována tak, že může sloužit jak profesionálům v marketingových komunikacích, tak i těm, kteří se na tuto dráhu připravují a hledají konfrontaci různých přístupů. Neposkytuje recepty, ale dává možnost zamyslet se nad tím, co to vlastně reklama je, jaké funkce plní, kde se uplatňuje psychologie, a to od vnímání propagačního sdělení až po jeho příjem a působení na chování člověka.
Nakladatelství Grada Publishing, vázané, 264 strany