Před rokem se Siemens jako výrobce mobilních telefonů upsal, že bude sponzorovat Real Madrid. A výsledky spojení jsou pro Siemens nečekaně dobré. Spojení dvou velkých firem totiž přineslo německému gigantu úspěch ve zvýšení prodeje - během jednoho roku vzrostl podíl na španělském trhu mobilních telefonů ze sedmnácti na 21 procento.
Narostlo také povědomí o značce. Například ve Španělsku, kde 62 ze sta respondentů zná Siemens ze sponzorování fotbalu, se povědomí o značce meziročně zvýšilo téměř dvakrát. Siemens se na trhu mobilních telefonů posunul ze třetího na druhé místo. Podporované povědomí o značce vzrostlo v Evropě z 81 na 84 procenta. I v Asii se Siemens posunul mezi nejznámější sponzory. Dobrým příkladem je Ronaldo, v jehož rodné Brazílii Siemens zaznamenal více než 60procentní nárůst podílu na trhu mobilních telefonů. Vyplácí se i sponzorování fotbalu v Číně. Jen v několika málo měsících od zahájení sponzorování čínského národního týmu a čínské fotbalové ligy se skupina Siemens mobile stala jednou z předních společností podle úrovně povědomí o sponzorech. Pozitivní vliv je také zřejmý z účasti společnosti na závodech vozů Formule 1 a technologického partnerství se stájí West McLaren Mercedes: více než 50 procent evropských fanoušků Formule 1 zná Siemens jako sponzora série těchto závodů.