Richard A. Hookong
PRAHA (hž) - Odpovědnost za obchodní aktivity společnosti Kimberly-Clark na českém a slovenském trhu převzal Richard A. Hookong (41). Ten pro firmu pracuje již čtrnáct let. Před příchodem do Prahy působil jako Marketing Director společnosti v Kanadě a byl odpovědný za obchodní aktivity deseti nejvýznamnějších spotřebitelských kategorií Kimberly-Clark. Současně byl i vůdčím členem Canadian Marketing Organization.
V pozici Group Director/General Manager Czech Republic and Slovakia nahradí Achima Haberstocka, který úspěšně vedl společnost dva roky a nyní opouští Prahu, aby dále pracoval pro Kimberly-Clark v Německu.
Hookong je absolventem University of Toronto a York University v Torontu. Je nadšeným fanouškem hokejového týmu Toronto Maple Leafs. On sám je bývalým hokejovým hráčem a rád by se vrátil ke své sportovní kariéře členstvím v některém z amatérských týmů. Hovoří plynně anglicky i španělsky a na odborné úrovni se domluví i francouzsky.