Zajímavé reklamy si neplatí pouze soukromý sektor. I v takzvaně veřejném zájmu mohou vznikat unikátní, šokující nebo prostě jen vtipná dílka.
Zvířata nejsou klauni
Že ani v Portugalsku nejsou přehlížena práva zvířat, nás přesvědčuje série printů „Zvířata nejsou klauni“. Tu iniciovala Portugalská liga za práva zvířat v režii Iva Purvise z agentury Partners Lisboa.
Kratší sprcha může záchránit životy
Brazilská pobočka sítě DDB se postarala o dvojsmysl poukazující na rizika spojená s plýtváním přírodními zdroji.
Nechutné, že?
Mezinárodní federace proti lovu velryb ve spolupráci s australskými agenturami Republic of Everyone a Happy Soldiers připravila šokující reklamu postavenou na kombinaci plakátu se skutečnými vnitřnostmi.
Je čas vykastrovat vašeho pejska
Vtipná metafora ilustrující běžný problém pejskaře a jeho nevykastrovaného čtyřnohého miláčka pocházi z dílny Hor Yew Ponga ze Saatchi & Saatchi Malaysia.
Nemám nic, nemám nikoho
Ale mám směr (v originále focus). Pomozte, prosím, Focus Ireland pomáhat lidem jako jsem já. Focus Ireland je charitativní organizace, která pomáhá lidem bez domova.