Menu Zavřít

Reklama v zájmu ekologie a charity

11. 2. 2008
Autor: Euro.cz

Zajímavé reklamy si neplatí pouze soukromý sektor. I v takzvaně veřejném zájmu mohou vznikat unikátní, šokující nebo prostě jen vtipná dílka.

Zvířata nejsou klauni

Že ani v Portugalsku nejsou přehlížena práva zvířat, nás přesvědčuje série printů „Zvířata nejsou klauni“. Tu iniciovala Portugalská liga za práva zvířat v režii Iva Purvise z agentury Partners Lisboa.

Kratší sprcha může záchránit životy

Brazilská pobočka sítě DDB se postarala o dvojsmysl poukazující na rizika spojená s plýtváním přírodními zdroji.

Nechutné, že?

Mezinárodní federace proti lovu velryb ve spolupráci s australskými agenturami Republic of Everyone a Happy Soldiers připravila šokující reklamu postavenou na kombinaci plakátu se skutečnými vnitřnostmi.

Je čas vykastrovat vašeho pejska

Vtipná metafora ilustrující běžný problém pejskaře a jeho nevykastrovaného čtyřnohého miláčka pocházi z dílny Hor Yew Ponga ze Saatchi & Saatchi Malaysia.

bitcoin_skoleni

Nemám nic, nemám nikoho

Ale mám směr (v originále focus). Pomozte, prosím, Focus Ireland pomáhat lidem jako jsem já. Focus Ireland je charitativní organizace, která pomáhá lidem bez domova.

  • Našli jste v článku chybu?