Menu Zavřít

Reklamní nálet Škody. V prvním pololetí zdvojnásobila objem inzerce

1. 8. 2017
Autor: Škoda Auto

Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů korun.

Na třetím místě v segmentu osobních aut skončil Volkswagen s objemem inzerce 205 milionů korun. To je o sedm procent meziročně více. Za ním se umístily značky Kia a Renault. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.

V preferencích internetových uživatelů vede Škoda. Nejen, že alespoň jedno auto této značky vlastní podle průzkumu Nielsen Admosphere 29 procent lidí, což je nejvíce, ale obdobný počet dotázaných (27 procent) ji považuje za nejlepší. „Tento výsledek se dá vysvětlit zejména dlouhodobě kladným vztahem lidí k této tradiční české značce,“ uvedla mluvčí Admosphere Eliška Morochovičová.

Na druhém místě skončil Renault, který vlastní šest procent lidí. Kolem pěti procent internetových uživatelů má doma vozy Volkswagen nebo Ford.

MM25_AI

Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.

Čtěte také:

Reklamní nálet Škody. V prvním pololetí zdvojnásobila objem inzerce

Rekordní výroba aut: v pololetí stoupla o 5,1 procenta, hlavně díky Škodě

Nejúspěšnější pololetí. Škoda dodala zákazníkům 585 tisíc aut

Škoda Auto zahájila v Kvasinách výrobu SUV Karoq


  • Našli jste v článku chybu?